ترب کوهی خام و مرحله 3 بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مرحله 3 بیماری مزمن کلیهترب کوهی خام و مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

ترب کوهی خام و کلیه CrónicaCuando بیماری مرحله 3 بیماری مزمن کلیه پیشرفت به مرحله 3، برخی از علائم شروع به خام aparecer.Rábano آن مشترک برای کمک به مدیریت عوارض مربوط به چمن کلیه ها است، پس از آن است ارزش امتحان کنید برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه.

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

کلیه اندام های اصلی که مسئول برای تصفیه خون، تنظیم فشار خون، حفظ تعادل الکترولیت، تولید اریتروپویتین (EPO)، حفظ تعادل اسید و باز، و فاز تا on.In هستند 3 کلیه ها در 30٪ ~ 59٪ عملکرد. اگر چه بخشی از سلول های کلیه آسیب دیده است، برخی از سلول های کلیه هنوز رفتن bien.En قوی این مورد، بیماران باید برخی از روش های درمانی است که می تواند سلول های کلیه باقی مانده خود محافظت و جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه را.

ترب کوهی برای بیماران مبتلا به مرحله 3 کلیه

قبل از استفاده از این گیاه، بیماران کلیوی باید مقدار ترب کوهی امن است به خوردن یک بار تعیین، چرا که شما هرگز نباید مبالغه دلیل uso.La شما این است که مقدار بیش از حد از این گیاه شناخته شده است به علت اسهال و استفراغ .

اول، ترب کوهی به پاک خون و افزایش orina.Más تولید ادرار می تواند مواد شیمیایی بیشتر و سموم desecho.Si بیماران کلیوی تورم اند و فشار خون بالا را حذف مفید است، این گیاه است قادر به مدیریت این مشکلات.

ثانیا، این گیاه یک منبع بزرگ از ویتامین C، که نشان داده شده است برای محافظت از اعضای بدن از daños.Además است، همچنین حاوی انواع مواد مغذی مانند گلوتامین و پتاسیم.

در نهایت، ترب کوهی می تواند به عنوان یک محرک قدرتمندی است که می تواند با کیفیت اشتها معده باعث و کمک به بیماران در بیماران digestión.Si دارند مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، ممکن است اشتها کمی دارند. از این نقطه، بیماران می توانند از این گیاه برای تحریک اشتها خود استفاده کنید.

در حال حاضر، ما یک نمای کلی از ترب کوهی برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه کردم، بنابراین ما می توانیم تعیین اگر شما می توانید از آن استفاده کنید.





:: برچسب‌ها: vEtapa 3 بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 3892
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: